2013. augusztus 25., vasárnap

Dani megjelenik

Sziasztok, itt a 4. rész, jó olvasást!
Elérhetőseégeim:
ask: ask.fm/BoooBaba
e-mail: szerelemnemminden@citromail.hu
előző blog: egyjonyar.blogspot.hu

Bekötötte a szemem, majd betett egy kocsiba ami rögtön el is indult.Nem hallottam Norbi hangját, csupa idegenek voltak körülöttem, és kezdtem félni.
Amikor nem figyelt a mellettem ülő srác lekaptam a kendőt, és rájöttem, hogy soha nem láttam még őket.
-Hova visztek?-Kérdeztem idegesen.
-A csávódhoz, amúgy én Domi vagyok, a sofőr meg Tomi.
-Nincs is csávóm.
-A Norbi azt mondta jártok!
-Hát, igazából...ez bonyolult...De mindegy is, hová megyünk?
-Norbi szervezett neked egy kis programot de többet nem mondhatunk!-mondta Domi.
Csendben ültem végig az utat, de nem tudtam hová megyünk...Kicsit bevallom ideges is voltam, mert soha nem láttam még ezt a két srácot, de végülis mindegy, majd feltalálom magam.

Megcsörrent a telefonom, már azt hitem Norbi az, de nem. Lexi volt.
-Mi van veled?Eltűntél!
-Semmi, mi lenne?
-Hát mióta Norbival jársz, nem is találkoztunk, pedig azt hittem vagyunk annyira jóban, hogy beavass!
-Honnan veszi mindeni, hogy járunk? Pedig egyáltalán nem!
-Regi előttem nem kell titkolnod, átmegyek és mindent megbeszélünk, oké?
-Most nem jó, mert nem vagyok otthon.
-És mikor érsz haza?Mert másról is akarok veled beszélni!
-Nem tudom, Tomi mikor érünk haza?-kérdeztem a sofőrt.
-Én csak odaviszlek, meg majd szól Norbi ha menjek érted nem tudom.-mondta Tomi és fékezett, megérkeztünk, gondolom.
-Hát szóval nem tudom mikor érek haza, de most le kell tennem szia!-mondtam sietve Lexinek és letettem a telefont. Egy tóparton voltunk.
Domi azt mondta menjek be az erdő közepébe és ott vár Norbi.

Elindultam, de nem igazán értettem hová megyek és minek...
Az erdő közepén egy nagyon aranyos kis házikó volt, előtte pedig egy asztal szépen megterítve, gyertyákkal meg minden. Odamentem, gondoltam Norbi még nem ért ide, de tévedtem, már ott volt, és csak azt várta mikor ugorhat ki az előttem lévő bokorból, amitől én aztán majd halálra rémülök.

Leültünk az asztalhoz és beszélgetni kezdtünk.

-Miért csinálod ezt?-kérdeztem.
-Mit?Azt hogy megijesztettelek, vagy az hogy ide hívtalak?
-Csak annyit kérek őszintén válaszolj! Mit akarsz tőlem?Meg őrjítesz, nem tudok neked ellenállni és nem tudom mitől van ez...
-Én szerelmes vagyok beléd, és te is belém, csak te félsz bevallani még saját magadnak is!
-De én nem!
-Ezt neked kell tudni, de azt én őszintén most itt bevallom neked, bármit megtennék érted, én az őszinteség híve vagyok, éppen ezért mondom el ezt neked a legelején.Tudom kicsit gyors ez így, de nem tudok mit tenni!Muszáj veled lennem különben minden bajom van!
-Erre most nem tudok mit csinálni, nem fogok a karjaidba repülni csak azért mert most mindent elmondtál, nekem idő kell, hogy kialakuljon mit is érzek valójában!
-Megértem, de jobb most hogy már tudod az igazságot?-kérdezte kedvesen.
-Nem is tudom...jobb, de így nem tudom mit csináljak, mert egyelőre csak barátilag tudlak szeretni, ha neked ez így jó, de tényleg semmi más nem lehet, akkor igen, ha viszont nem tudod ezt elfogadni akkor inkább ne keress többé, oké?!-mondtam és elindultam kifelé az erdőből.
Norbi elkapta a karom és visszarántott.Mélyen a szemembe nézett és azt mondta:
-Találkozunk még!-majd elengedett, kint Domi és Tomi vártak a kocsival és rögtön el is indultunk, de útközben még kérdezgettek.

-Na mi volt?Gyorsak voltatok!-Domi.
-Semmi, csak beszélgettünk.
-Semmi több?-kérdezte Tomi meglepetten.
-Ez miért olyan furcsa?-kérdeztem vissza.
-Mert Norbi nem az a fajta, akinél semmi nincs az első randin!Azért jöttünk ide mert nagy ágy van a házban!-mondta Domi vigyorogva.
-Hát pedig be se mentünk a házba se...-mondtam.
-Amúgy egy jó csaj lennél ha kicsit bátrabb lennél, te semmiben nem vagy benne, fogadjunk azt se hagytad, hogy lesmároljon!-mondta Tomi
Nem mondtam erre semmit, mert először ismerjenek meg, utána majd bírálhatnak...

A fiúk próbáltak még kérdezgetni de nem válaszoltam semmire, ezért többnyire csendben telt az út.Amikor hazaértünk, magamra zártam az ajtót és úgy döntöttem nem engedek be senkit.Legfőképp nem Norbit.Áthívtam Lexit mert muszáj volt valakivel beszélnem.

Lexi körülbelül 5perc múlva csöngetett is.
Kinyitottam az ajtót és a nyakába borultam.Nem is tudom miért de teljesen ki voltam készülve. Szerintem az volt a fő ok, hogy valójában szerettem Norbit, de nem akartam úgy összejönni vele, hogy nem is ismerem, már az is hiba volt, hogy megengedtem neki hogy itt aludjon.De elhatároztam, hogy elfelejtem, soha többé nem fogok vele beszélni se!

-Mi a baj?-kérdezte Lexi és megölelt.
-Norbi!
-Jajj Regi, te szerelmes vagy!
-Nagyon úgy néz ki, de nekem nem kell ilyen csávó!
-Gyere, mondj el mindent!-mondta Lexi, megfogta a kezem és leültetett a kanapéra.
Elmeséltem neki mindent, de ő se nagyon tudott tanácsot adni, csak azt hajtogatta " ha szereted akkor legyél vele"! De én tudtam, hogy ez nem ilyen egyszerű...Én szerettem, de biztos voltam benne hogy csak egy nagy csalódás lesz az egészből és nem akartam pofára esni ezért úgy döntöttem végleg lezárom a Norbi ügyet.

Lexi szinte egész nap ott volt velem, miután elment úgy döntöttem lefürdök és megyek is aludni.Már a kádban ültem amikor csengettek.Magamra tekertem egy törölközőt és abban nyitottam ajtót.Bár ne tettem volna, ugyanis Dani volt az...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése