2013. augusztus 11., vasárnap

Egy részeg srác fetreng az ágyamba...

 Sziasztok, meghoztam a harmadik részt, és mivel nem sokára suli, kevés időm van írni :( ezért csak heti egy fejezet lesz...bocsi, én se így terveztem, de azért remélem tetszik a blog, és olvassátok páran!
e-mail: szerelemnemminden@citromail.hu
ask: ask.fm/BoooBaba
előző blog: egyjonyar.blogspot.hu

Amikor a házunkhoz értünk Norbi megölelt és elindult hazafelé de a kapuból visszafordult.
-Regi, figyu még nem hozták az ágyam a költöztetők, nem maradhatnék itt?-kérdezte mosolyogva.
-Hát akkor a földön alszol!-mondtam és bezártam az ajtót, de ő megint csengetett!

-De tényleg nem akarok semmi többet!Csak hagy aludjak itt, tényleg nincs ágyam!
-Gyere, de csak a kanapén!-mondtam, bár egyátalán nem örültem neki, mert nem ismerem, de mégsem hagyhattam magára, meg hiába tagadnám, érzek valamit, csak még én sem tudom hogy mit...
-Tudtam én hogy rendes vagy!-mondta és mosolyogva jött be a házba, fel egyenesen a szobámba.

-Á-á-á nem alhatsz velem!-mondtam.
-De Regiiii!
-Nem, ne is próbálj meggyőzni!
-Ki mondta hogy aludni fogunk?Buli van!Áthívtam pár havert ha nem baj!
-Ezt nem mondod komolyan...-kezdtem ideges lenni, mert még nem is ismer de már nálam alszik sőt még a haverjait is idehívja.

-Baj?
-Nekem nem, de ha bármi baj lesz, te is húzol, és a barátságunknak is vége!
-Jólvan lazulj már le nem lesz semmi, bulizunk egyet, meg amúgy rendes srácok ezek!Meg vettem piát is!-mondta vigyorogva.
-De miért nálam?
-Mert előbb utóbb úgyis egy házunk lesz!-mondta és megölelt.
-Ha így folytatod nem hiszem hogy bármink is lenne közösen.
-Na akkor most figyelj ide!Bármi baj lesz, én kilépek az életedből és soha többé nem kereslek,oké?!-kérdezte.
-Legyen, bulizzunk!

Kis idővel csengettek.
-Nyitom, mondtam és elindultam lefelé a lépcsőn.

Az ajtóban Norbi haverjai álltak, körülbelül 5 velem egykorú srác állt velem szemben.
-Hali, rossz helyen járunk?-kérdezte az egyik.
-Nem, gyertek be nyugodtan, a konyhában van pia meg kaja.
-Gyó nem is mondta Norbi hogy ilyen jó csaja van, mondta az egyik srác aki akkor látott meg.
-Ööö nem járunk, ja amúgy meg Regi vagyok!-mondtam.

Mindenki bejött és beindult a buli.

-Regi, szerintem hányni fogok, jött oda az egyik fiú.
-Te jó ég, gyere, mondtam és bekísértem a wc-be, de ő nem hányt hanem ránk zárta az ajtót és neki szorított a falnak.
-Engedj el!-mondtam és ellöktem magamtól majd kifutottam a fürdőből, egyenesen Norbihoz, aki éppen leállította a zenét.
-Mindenki jöjjön ide légyszi!-kiabált, mire mindenki a nappaliba jött.-Szóval mivel nem az én házam, vigyázzatok mindenre, ja és mivel ti nem mutatkoztatok be az én Regimnek ezért majd én bemutatlak titeket. Szóval ők itt, Csabi, Lacika, Kristóf,Zsolti és Gergő.-mondta és visszakapcsolta a zenét.
-Hát oké, de még mindig nem vagyok a te Regid...
-De lehetnél!-mondta Norbi és meg akart csókolni.
-Mivan, részeg vagy?-kérdeztem és ellöktem magamtól.
-Regi én komolyan szeretlek!És most nem a pia beszél belőlem!
-Az a baj, hogy most nem tudok neked hinni...De szerintem már eleget piáltak, úgyhogy szerintem elküldhetnéd már őket!
-De akkor alhatok az ágyadban!-mondta és rám vigyorgott.
-Jó, csak csinálj valamit mert egyre részegebbek!

Miután mindenki elment, már hajnali négy volt, és egy részeg fiú fetrengett az ágyamban és minden áron el akarta érni, hogy én is odafeküdjek hozzá, de ez nem sikerült neki, ugyanis lementem a kanapéra aludni.

Reggel arra ébredtem, hogy Norbi az arcomat puszilgatja.
-Figyelj, ma beszélnünk kell, mert szerintem félre értettük egymást!
-Jó, de gyere, csináltam reggelit.
Kimentünk a konyhába, ettünk majd a teraszon kezdtünk beszélgetni.

-Norbi én tényleg nem akarok barátságnál többet most.
-De azt viszont hidd el, hogy tényleg szeretlek, és tegnap nem a részegség miatt mondtam.
-Én nem akarom, hogy most azt várd hogy viszonozzam, mert most még nem tudom, idővel talán lesz valami, de ne kezdjünk bele most semmibe, jó? Biztosan találsz majd egy nálam szebb és jobb lányt aki inkább illik hozzád, mi meg legyünk csak barátok, oké?
-Nekem nem kell nálad jobb, de ha te nem akarod akkor megértem, és a legjobb barátod leszek, nekem bármit elmondhatsz mert minden titkod megőrzöm!
-Köszönöm!-mondtam és megöleltem.
-Van mára programod?-kérdezte.
-Nincs, miért?van ötleted?
-Aha, gyere!-mondta és bekötötte a szemem, majd betett egy kocsiba ami rögtön el is indult.Nem hallottam Norbi hangját, csupa idegenek voltak körülöttem, és kezdtem félni.
Amikor nem figyelt a mellettem ülő srác lekaptam a kendőt, és rájöttem, hogy soha nem láttam még őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése