2013. augusztus 1., csütörtök

Névtelen levél

 Sziasztok, meghoztam az első részt, remélem tetszik majd!
e-mail: szerelemnemminden@citromail.hu
ask: ask.fm/BoooBaba
előző blog: egyjonyar.blogspot.hu


Éppen a szobám ablakában ültem, bömbölt a zene, a szomszédok már mérgelődtek, de engem nem érdekelt! Vidám voltam, és már nagyon rég volt ilyen, mert sok problémám volt az elmúlt időben.
Táncolni kezdtem, senki nem volt otthon csak én és egyedül is nagyon jól éreztem magam. Ekkor csengettek, már azt hittem valamelyik szomszéd az...lementem hogy kinyissam az ajtót, táncolva mentem le a lépcsőn, és vidáman nyitottam ajtót. A leges legjobb barátnőm, Lexi állt az ajtóban és dühösen nézett rám.

-Buli van és nem szóltál?-kérdezte nevetve.
-Olyan jó kedvem van, hogy el sem tudom mondani de gyere be!
Vittünk fel a szobámba kólát, meg minden chipset és elkezdtük a kétszemélyes kis spontán bulinkat.Nagyon jó volt a hangulat,jobb mint eddig bármikor, de mégis kezdtem magam olyan furán érezni, mintha valami baj lenne, de nem is törődtem ezzel.Folytattam a táncolást, éneklést, egészen este tízig ez ment amikor Lexi kikapcsolta a zenét és bevágódott az ágyamba.

-Ajj Regi...
-Mondjad Lex!-mondtam vigyorogva.
-Nagy hülyeséget csináltam...-kezdett bele, de nem vettem komolyan mert ő mindig valami hülyeségben van.
-Nem meglepő...-mondtam és odafeküdtem mellé.
-De ez most komoly és rólad is van szó!
-Ne rontsd el a kedvem, oké?!-kérdeztem és vissza kapcsoltam a zenét.

-Jó akkor én megyek, mert azt hittem meg tudjuk ezt beszélni...Szia!-mondta Lexi és elment.

Már nekem sem volt olyan jó kedvem, ezért elmentem fürdeni majd elaludtam, ez olyan hajnali 3 körül volt.

Reggel 7-kor kutya ugatást hallottam, de nem ébredtem fel, aztán olyan 10 felé csengettek, de nem nyitottam ajtót, aludtam tovább egészen délután kettőig amikor nagy nehezen kimásztam az ágyból.Felöltöztem, kimentem megnézem a postaládát, amiben most csak egy levél volt, és az is nekem...
Azt hittem mama küldött valamit, mivel egyedül élek, de nem..nem volt feladó a levélen.

Bementem, csináltam ebédet, leültem az asztalhoz és kinyitottam a levelet.
 Hát eléggé meglepődtem, ugyanis a névtelen találkozni akart velem...

De ki ez?
Azt írja a levélben, hogy ma idejön délután valamikor...
Mivel nem tudtam mit kezdeni a dologgal áthívtam Lexit.

-Mizu Regi?-lépett be az ajtómon.
-Kaptam egy levelet...valakitől aki ma ide jön.
-Ja nyugi nem lesz semmi baj!-mondta mosolyogva.
-Miért? Te tudod ki az?
-Igen, és hidd el nem lesz baj!De most mennem kell, szia!

Nagyon ideges lettem, hogy ki lehet az, de nincs mese, ha idejön majd lesz valami...
Olyan fél 5 lehetett amikor csengettek. Kinyitottam az ajtót és nem értettem a dolgot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése